Contactează service-ul auto AD GARAGE care a efectuat reparaţia auto sau întreţinerea şi explică situaţia.
Reprezentantii service-ului vor face tot ce este necesar pentru a te ajuta în continuare conform legislaţiei Române în vigoare.
B.1. Daca te afli într-o ţară unde există service auto AD GARAGE (Austria, Belgia, Elveţia, Germania, Spania, Finlanda, Franţa, Ungaria, Italia, Maroc, Olanda, Polonia, Portugalia, România, Suedia şi Turcia).
Contactează cel mai apropiat service auto AD Garage şi explică-le cazul.B.2. Daca te afli într-o ţară în care nu există un service auto AD Garage
Cere ajutor de la cel mai apropiat service de reprezentaţă specific mărcii auto pe care o deţii.1. Mergi la service-ul auto AD GARAGE care a efectuat prima reparaţie sau întreţinere.
2. Documentaţie necesară:
3. Service-ul auto AD GARAGE îţi va rambursa integral cheltuielile de reparaţie, precum şi orice costuri de evaluare.
Reţeaua internaţională AD Garage are mai mult de 4600 puncte de service auto în 16 ţări europene. Această reţea este administrată şi aprovizionată de ADI, un grup de angrosişti profesionali independenţi de componente auto care în 1970 au ales să îşi adune forţele şi resursele la nivel naţional şi european. Scopul lor a fost şi este să se asigure că AD Garage poate oferi servicii optime care să respecte cele mai înalte standarde.
Componentele şi produsele oferite şi instalate în reţeaua AD sunt selectate cu atenţie de specialiştii noştri naţionali şi internaţionali. Ei asigură respectarea celor mai stricte standarde de calitate pentru:
Articolele de mai jos descriu această garanţie şi modul în care trebuie aplicată.
Dacă ai îndoieli sau întrebări referitor la garanţie, îţi sugerăm să contactatezi personalul din cel mai apropiat service auto AD Garage care vor fi bucuroşi să te ajute.
Articolul 1: Excludere
Evenimentele de pierdere atribuibile uzurii normale, utilizării improprii a vehiculului, inspecţiei şi întreţinerii defectuoase, insuficiente sau neregulate ale vehiculului nu se încadrează în această garanţie.
Articolul 2: Valabilitatea teritorială
Această garanţie acoperă componentele şi manopera în toate ţările în care funcţionează reţeaua AD Garage.
În ianuarie 2014, reţeaua includea următoarele ţări: Austria, Belgia, Elveţia, Germania, Spania, Finlanda, Franţa, Ungaria, Italia, Maroc, Olanda, Polonia, Portugalia, România, Suedia şi Turcia.
Articolul 3: Termenul garanţiei
Această garanţie internaţională se acordă pe 24 de luni de la data facturii de întreţinere sau reparaţie auto.
Articolul 4: Dovada
O factură se va emite după fiecare operaţiune de întreţinere sau reparaţie de către punctul AD Garage, indicând în special data operaţiunii, numărul de identificare al vehiculului şi o descriere ale lucrărilor efectuate. Trebuie să păstrezi această factură timp de cel puţin 24 de luni. Vei avea nevoie de ea în cazul unei cereri de garanţie. Aceasta constituie dovada faptului că întreţinerea şi/sau reparaţia auto a fost executată de către un service auto AD Garage.
Articolul 5: Expertiză – Garanţie
Un expert tehnic va examina defecţiunea şi va intocmi un dosar în baza componentei defecte sau oricăror componente înconjurătoare. Dosarul va evidentia motivul defectiunii si va incadra reparatia auto ca fiind sau nu acoperita de garantie.
Se poate apela la un expert din iniţiativa proprietarului maşinii. Dacă se consultă un expert, cheltuielile vor face parte din costul posibilei reparaţii auto în baza garanţiei şi, în acest caz, vor fi rambursate complet, ulterior.
Dacă defecţiunea este considerată ca fiind NEACOPERITĂ de garanţie, cheltuielile pentru evaluarea expertului vor fi suportate integral de către proprietarul maşinii.
Dacă defecţiunea este acoperită de garanţie AD Garage va trata problema cu diligenţa cuvenită şi îţi va furniza următoarele documente:
Vei plăti această factură către service-ul auto AD Garage din strainătate care a executat reparaţia în garanţie împreună cu factura expertului (dacă este cazul).
Articolul 6: Modul de recuperare a banilor
În termen de treizeci de zile de la executarea reparaţiei în garanţie în străinătate trebuie să mergi la service-ul auto AD GARAGE din ţara care a executat întreţinerea şi/sau reparaţia iniţială şi să depui:
Se va rambursa suma facturii (piese + tarife) precum şi costurile de evaluare şi TVA-ul aferent.