Numărul maşinilor la mâna a doua este în creştere cu 69,21% în România anul acesta, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Mai exact, conform revistei Capital, 350.780 de unităţi au fost înmatriculate în primele 7 luni din 2017. Cumpărarea unei maşini la second-hand este un proces deseori “riscant”, iar cumpărătorii recunosc adesea că este o pură chestiune de noroc.

Există numerose cazuri în care cumpărătorul poate fi înșelat cu ușurință prin modificarea kilometrajului, peticirea unor piese pentru mascarea temporară a unor probleme grave, rugina excesivă acoperită de vopsea. Similar, există și vânzători ale căror mașini sunt devalorizate prin false probleme inventate pe loc de către cumpărător. Soluţia: un mecanic de incredere.

Ce te faci însă când maşina pe care vrei să o cumperi e la capătul ţării? Ei bine, profitând de acoperirea naţională pe care o are, reţeaua independentă de service-uri AD Garage propune în premieră în România, serviciul de cumpărare-vânzare la distanţă. Totul, în şapte paşi extraordinari de simpli!

  1. Procesul începe prin identificarea mașinii pe care clientul vrea să o cumpere, după ce este trecută prin filtrele de evaluare personală și considerată o mașină dezirabilă. Clientul ia legătura cu proprietarul și stabilesc, de comun acord, o vizită la cel mai apropiat service AD Garage pentru o verificare de rutină a mașinii din oraşul proprietarului! Chiar dacă clientul e la celălat capăt al ţării. Cei doi au la dispoziţie o listă cuprinzătoare de service-uri răspândite pe întreg teritoriul României astfel încât să poată alege un service aproape de zona în care locuiește vânzătorul.
  1. Următorul pas cade în sarcina cumpărătorului. Acesta se va deplasa la service-ul AD Garage din localitatea sa și va solicita verificarea mașinii pe care vrea să o achiziționeze la un service din zona vânzătorului sau îl indică direct pe cel stabilit de comun acord cu partea cealaltă.
  1. După completarea Contractului de verificare autovehicul și achitarea taxei de 295 lei pentru acest serviciu, service-ul AD Garage din localitatea cumpărătorului trimite în format electronic Contractul de verificare autovehicul la un service AD Garage din localitatea vânzătorului sau către service-ul AD Garage identificat de acesta.
  1. Din momentul în care primește Contractul de verificare autovehicul, service-ul AD Garage din localitatea vânzătorului îl contactează pe acesta și îi face o programare în vederea verificării mașinii cu pricina.
  1. De aici totul trece pe mână specialiștilor AD Garage. În termen de maxim 48h de la data verificării, cumpărătorului i se trimite Fişa de verificare, fotografii cu autoturismul și, dacă este cazul, oferta de reparație făcută de service-ul AD Garage din localitatea cumpărătorului. Simplu și ușor, înt-un timp record! Ulterior achiziției, cumpărătorul poate efectua reparația în reţeaua AD Garage. Vei şti dacă maşina merită banii şi cât te mai costă să o repari.
  1. În cazul în care, din anumite motive, cumpărătorul se răzgândește și nu mai dorește executarea verificării și doar dacă aceasta nu a fost facută până la data solicitării scrise a acestuia (mail, sms, whatsapp) către “Service AD Garage” din zona cumpărătorului, acestuia i se vor restitui banii integral în termen de maxim 7 zile calendaristice.

Niciodată nu a fost mai ușor și mai sigur să cumperi o mașină second-hand din altă localitate, cu o verificare completă. Afli totul despre mașină în mai puțin de 48 de ore și apoi poți decide cu adevărat dacă merită prețioasa etichetă de ”mașina MEA”!