Numărul maşinilor la mâna a doua este în creştere cu 69,21% în România anul acesta, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Mai exact, conform revistei Capital, 350.780 de unităţi au fost înmatriculate în primele 7 luni din 2017. Cumpărarea unei maşini la second-hand este un proces deseori “riscant”, iar cumpărătorii recunosc adesea că este o pură chestiune de noroc.
Există numerose cazuri în care cumpărătorul poate fi înșelat cu ușurință prin modificarea kilometrajului, peticirea unor piese pentru mascarea temporară a unor probleme grave, rugina excesivă acoperită de vopsea. Similar, există și vânzători ale căror mașini sunt devalorizate prin false probleme inventate pe loc de către cumpărător. Soluţia: un mecanic de incredere.
Ce te faci însă când maşina pe care vrei să o cumperi e la capătul ţării? Ei bine, profitând de acoperirea naţională pe care o are, reţeaua independentă de service-uri AD Garage propune în premieră în România, serviciul de cumpărare-vânzare la distanţă. Totul, în şapte paşi extraordinari de simpli!
- Procesul începe prin identificarea mașinii pe care clientul vrea să o cumpere, după ce este trecută prin filtrele de evaluare personală și considerată o mașină dezirabilă. Clientul ia legătura cu proprietarul și stabilesc, de comun acord, o vizită la cel mai apropiat service AD Garage pentru o verificare de rutină a mașinii din oraşul proprietarului! Chiar dacă clientul e la celălat capăt al ţării. Cei doi au la dispoziţie o listă cuprinzătoare de service-uri răspândite pe întreg teritoriul României astfel încât să poată alege un service aproape de zona în care locuiește vânzătorul.
- Următorul pas cade în sarcina cumpărătorului. Acesta se va deplasa la service-ul AD Garage din localitatea sa și va solicita verificarea mașinii pe care vrea să o achiziționeze la un service din zona vânzătorului sau îl indică direct pe cel stabilit de comun acord cu partea cealaltă.
- După completarea Contractului de verificare autovehicul și achitarea taxei de 295 lei pentru acest serviciu, service-ul AD Garage din localitatea cumpărătorului trimite în format electronic Contractul de verificare autovehicul la un service AD Garage din localitatea vânzătorului sau către service-ul AD Garage identificat de acesta.
- Din momentul în care primește Contractul de verificare autovehicul, service-ul AD Garage din localitatea vânzătorului îl contactează pe acesta și îi face o programare în vederea verificării mașinii cu pricina.
- De aici totul trece pe mână specialiștilor AD Garage. În termen de maxim 48h de la data verificării, cumpărătorului i se trimite Fişa de verificare, fotografii cu autoturismul și, dacă este cazul, oferta de reparație făcută de service-ul AD Garage din localitatea cumpărătorului. Simplu și ușor, înt-un timp record! Ulterior achiziției, cumpărătorul poate efectua reparația în reţeaua AD Garage. Vei şti dacă maşina merită banii şi cât te mai costă să o repari.
- În cazul în care, din anumite motive, cumpărătorul se răzgândește și nu mai dorește executarea verificării și doar dacă aceasta nu a fost facută până la data solicitării scrise a acestuia (mail, sms, whatsapp) către “Service AD Garage” din zona cumpărătorului, acestuia i se vor restitui banii integral în termen de maxim 7 zile calendaristice.
Niciodată nu a fost mai ușor și mai sigur să cumperi o mașină second-hand din altă localitate, cu o verificare completă. Afli totul despre mașină în mai puțin de 48 de ore și apoi poți decide cu adevărat dacă merită prețioasa etichetă de ”mașina MEA”!